مقالات آرشیو خبر ها
دیبالا؛ پدیده‌ ای كه می ‌تواند برای یوونتوس یك «خـطر» باشد!

دیبالا؛ پدیده‌ ای كه می ‌تواند برای یوونتوس یك «خـطر» باشد!

صحبت از خطراتی كه پائولو دیبالا می‌تواند برای یووه داشته باشد آنهم در روزهایی كه جواهر آرژانتینی بیانكونری در سرخط اخبار و تحلیل‌های رسانه‌های مختلف ورزشیِ سراسر دنیا حضوری پر رنگ دارد، موضوع اصلی یادداشتِ ‌نویسنده و پیشكسوت باشگاه یوونتوس در سرویس ورزشی روزنامه «La Repubblica» است.

 

ماسیمو مائورو هافبك سابق یووه در نیمه دوم دهه 80 میلادی و ستون‌نویس ثابت سرویس ورزشیِ سرشناس‌ترین روزنامه پایتخت ایتالیا است. او در بخشی از یادداشتِ مفصلِ امروزش نوشته است:

 

وقتی به جدول رقابت‌های سری آ نگاه می‌كنیم نام سه تیم كه همگی تمام امتیازات چهار بازی نخست‌شان را كسب كرده‌اند بیشتر از سایر تیم‌ها خودش را نشان می‌دهد. از همین هفته‌های ابتدایی رقابت فشرده و پیش‌بینی‌ها دشوارتر شده است. كار یووه در این فصل به راحتی سالهای گذشته نخواهد بود.

 

بازیكن 55 ساله و سابق یووه در ادامه خاطرنشان كرده:

 

پدیده یووه در این فصل پائولو دیبالا است. هنرنمایی او در مقابل ساسوئولو همه را بار دیگر وادار به تحسین او وا داشته است؛ به همان اندازه نیز گونزالو هیگواین دیگر ستاره آرژانتینی بیانكونری زیر تیغ تیز منتقدان قرار گرفته است.

 

مائورو اضافه كرده:

 

نكته مهمی كه یووه نباید نادیده بگیرد تفاوت رفتار تیمی میان این تیم و ناپولی است. اتكای بیش از اندازه یووه به دیبالا خطرات بسیاری برای این تیم دارد. مهار یا عدم آمادگی او در یك بازی مانند آنچه در دیدار مقابل بارسلونا اتفاق افتاد و حتی مصدومیت احتمالی‌اش می‌تواند یك تهدید جدی برای یووه محسوب شود؛ در حالیكه در سوی دیگر ناپولی با بازیكنانی با طراوت و عملكرد تیمی منسجم‌ هرگز با وارد شدن خلل در كیفیت حضور بازیكنانش نگرانی جدی را نخواهد داشت. این خطر واقعیت غیرقابل انكاری است كه یوونتوس و شخص الگری باید به دنبال ترمیم آن باشند.

 

وی همچنین یادآور شده:

 

ماكس الگری یك تكنیسین فوتبالی تمام عیار است. دیگر به تمامی هواداران بیانكونری اثبات شده كه او به راحتی مشكلات تیم را شناسایی و درمان می‌كند. تبحر او در تنظیم تعادل نیازهای روحی و روانی تیم از ویژگی‌های كلیدی اوست.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: